Natascha Lossie

06-47763590

leefjekracht@live.nl


KVK: 27329069

BTW-id: NL001792092B17

Lid: VIV en RBCZ


Leef je kracht praktijk 


Privacy

Leef je kracht praktijk handelt volgens de privacyregels van de VIV (Vereniging Integrale Vitaliteit), de dossierplicht en de verplichtingen als gevolg van de WGBO, de WKKGZ en de beroepscode. Wanneer u een afspraak maakt met mijn praktijk gaat u akkoord met de privacyregels.
Bij informatie uitwisseling met derden zal ik u op de hoogte brengen en waar nodig om uw schriftelijke toestemming vragen.


Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling

Huiselijk geweld is van alle tijden. In deze periode zijn we vaker thuis. Veel mensen maken zich zorgen en gezinsleden brengen meer tijd met elkaar door. In sommige situaties lopen de spanningen thuis op, waardoor huiselijk geweld kan toenemen.

Weet dat je in mijn praktijk altijd terecht kunt voor advies, hulp of om je verhaal kwijt te kunnen. We kijken samen welke hulp er voor jou het beste is, hiervoor hanteren we de meldcode en signaalkaart. Het is onze professionele norm om melding te doen bij Veilig Thuis als er vermoedens zijn van acute en structurele onveiligheid.

Dit alles om jou de beste hulp te bieden die op dit moment het beste bij je past.

Zelf kunt u hulp aanvragen bij Veilig Thuis Haaglanden 0900-2000


De  wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ)

Een wet die het voor jou als cliënt makkelijk maakt om een klacht te kunnen indienen zonder van het kastje naar de muur te worden gestuurd en voor de zorgverlener om zich te kunnen verbeteren en te leren.

 

Waar mensen werken kunnen er misverstanden ontstaan, ik wil dat je weet dat dit niet mijn intentie is. Mocht je feedback voor me hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem ik dat graag van je. Wil je meer weten over welke rechten je hebt en hoe de klachtenprocedure is opgezet lees je hieronder de viertal te onderscheiden stappen. De stappen vind je ook terug in dit stroomschema.

    1. Een klacht maak je in eerste instantie bespreekbaar bij mij.
    2. Leidt dit niet tot een oplossing dan neem je contact op met mijn beroepsvereniging. Je kunt gebruik maken van het klachtenformulier en klachtenreglement op de website vivnederland.nl.
    3. Mijn beroepsvereniging brengt je in contact met een onafhankelijke klachtfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris onderzoekt onder andere de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
    4. Indien de onafhankelijke klachtfunctionaris er niet in slaagt te bemiddelen, kun je ervoor kiezen om je klacht voor te leggen aan een geschillencommissie. Hier vind je de procedure en verdere informatie zoals de kosten https://www.camcoop.nl/  

 

Als de geschillencommissie een uitspraak doet dan wordt deze uitspraak geanonimiseerd
gepubliceerd, zodat de opgedane ervaring gedeeld wordt en elke zorgverlener er kennis van kan nemen.


Ik wens je hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Mocht je vragen hebben over de procedure of de verschillende instanties die hiermee van doen hebben, hoor ik dat graag.


Hartelijke groet,
Natascha Lossie van Leef je kracht praktijk


Via deze link vind je mijn registratie bij de geschillencommissie https://www.camcoop.nl/

Registratienummer: 1907731   







 







Consult